Loading

czwartek, 2 kwietnia 2009

Urok miłosny

Jeśli ty kochasz jego , a on tego nie zauważa .. zmień to !

By odprawić rytuał będziesz potrzebował/a

Glinianej figurki
Olejek różany
Własnej śliny
Włos z głowy ukochanego/ukochanej
Różową świecę

Na początek zakreśl na podłodze dwa okręgi mniejszy musi zostać umieszczony w większym
Następnie w kolejności wschód , południe , zachód , północ pomiędzy dwoma okręgami umieść runę "Gebo" (rysunek na dole) . Teraz odpal różową świece i doprowadź od niej kreski od run łącząc je z nimi . Weź ulepioną na podobiznę człowieka glinianą figurkę i umieść w niej włos następnie natrzyj olejkiem i wypowiedz

"Chodź drogi nasze rozłączne są i miłość blokuje jedna ze stron , to pęka ściana między nami od dziś będziesz kochać mnie , mój wybrany"

Spluń na figurkę i opal ją nad ogniem , wizualizując jak płomień świecy rozpala w wybranku miłość do Ciebie (W postaci różowej bądź czerwonej energii )
Na koniec zakop figurkę w pobliżu jego domu i czekaj na efekty

8 komentarzy:

Unknown pisze...

Witam,
moglbys sie do mnie odezwac na meila georgebushteam@gmail.com w sprawie tego opuszczonego/nawiedzonego domu i zydowskiego cmentarza? bo dzis najprawdopodobniej wybiore sie w tamte okolice i chcialbym wiedziec czy jest warto:p czy jeszcze budowle stoja itd

Or pisze...

REWELACYJNY BLOG!!! Ależ się zaczytałam ;D Więcej relacji z nawiedzonych miejsc poproszę :)
A tak z innej beczki - reaktywujemy forum, zapraszam więc ponownie na www.quellebelle.bo.pl
Czy nie chciałbyś być moderatorem? :)
Pozdrawiam,
HotCherry/Etoile

Anonimowy pisze...

A ja bym poprosiła o dopracowanie tego opisu rytuału ^^ Mianowicie chodzi o zakreślanie kręgów. Trzeba je narysować kredą, jeśli dobrze się domyślam? To samo ze świeczką... domniemam, że ma ona stać w środku mniejszego kręgu, ale kiedy ją tam postawić? przed narysowaniem kręgów, czy po narysowaniu, czy moż epo zapaleniu? :) Pytam, bo te informacje wydają mi się istotne, mimo, że z pozoru błache. Ale w rytuale myślę, że powinno być dopracowane wszystko dokładnie, więc dlatego się czepiam :) I mam pytanie jeszcze... Czy ten urok jest sprawdzony przez kogoś i faktycznie działa?
Pozdrawiam ^^

Anonimowy pisze...

Trafiłam na ten blog szukając nawiedzonych miejsc i znalazłam to, czego szukałam. Blog jest bardzo ciekawy, chociaż rytuały, które masz na blogu znam (najbardziej lubię zaklęcie bogactwa, ale tego chyba jeszcze nie masz ;P). Lubię odwiedzać miejsca, które mają za sobą straszną przeszłość, bo czasem, kiedy wyciszy się umysł, można wyczuć energię, jaka znajduje się w danym pomieszczeniu.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w pisaniu kolejnych notek ;)

Anonimowy pisze...

Boże. Oby nikt nie robił takich durnych i jednocześnie niebezpiecznych rytuałów...

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

Siemka kolo.. Mam sprawe napisz do mnie na gg co do tego rytualu...;p moje gg 23604239;]

Blogger+ pisze...

Cześć Dr Obodo,
Zerwał z nią i wrócił do domu przed świętami Bożego Narodzenia! Dzięki za wszelką pomoc. Zaklęcie zemsty dla dorosłych, OH MOJ BÓG, TO W rzeczywistości zadziałało NAPRAWDĘ DOBRZE. ODWRÓĆ PROSZĘ !!! LOL . dla tych, którzy pomagają info (+234 8155 425481, templeofanswer@hotmail. co. uk) Thanks "